Sema1994 doktorlar hemen göğüs pompasına başla diyince 3.gün hastaneden koştur koştur e bebeğe girdim. Aslında aklımda mochi almak vardı onu da burdaki postlardan görmüştüm kullananlar memnundu. Ben o kafayla mochinin adını unuttum dükkanda, neydi m ile başlıyodu neydi derken mamajooyu gördüm. Hah buydu herhalde diyip aldım 😃😃😃 hiç bakmamıştım alırken nasıl diye, tek pompalı elektrikli. 270tlye aldım. Şu an bi yandan sağıyorum 😃 çok işimi gördü 2saatte bir 100lük süt sağıyorum. Başlarda canım acıyodu şimdi alıştım. 💞👍🏻