Hayalim_ çok geçmiş olsun işte doktordan doktora farklılık gösterebiliyor ben de açıkçası doktorum ol dese olur muydum bilemiyorum tetanoz bulaşmazdı belki ama erken doğum riski bebeğimi öldürebilirdi bu yüzden olmamak daha ağır basıyor işte çok düşününce de işin için çıkılmıyor 🤷🏻♀️