Ftmsre 39+1 im ne gelen var ne giden sancı da yok var mı benim gibi olan anneler beklemek artık daha zor 😣
Nefesmom Ftmsre bende cok sabirsizlaniyorum ama benimki sancidan dolayi🤣 agrilardan sancilardan gercekten hem sıkıldım hemde canim yaniyor.bebisi görmek tabi ayri bir merak 35+6 bitiyor 36 oluyoruz bugun
Afra34 Ftmsre bi kaç dakika sonra bizde 35 olacağız ben şimdiden sabırsızlıkla almak istiyorum artık kucağıma hayırlısı ile🤲🏻ağırlaştım artık ağrılar arttı geceler bitmiyor 🤷 bakalım nasip
Nefesmom Ftmsre evet sancim ve kasilmam var ama acilma yok bagli bulundugum hastanede de bebek yogun bakim unitesinde solunum cihazi sıkıntısı var diye sezeryana alamiyorlardi
Oguzaysel Ehvamlianne valla sanki geceyi ayrı gündüzü ayrı geçiriyor gibiyim 1 gün sanki 2 gün gibi 🙈🙈 ama sende haklisin😄
Leyla9292 Ftmsre 12 aralıkta sezeryan dedi büyük bir ihtimal üçüncü sezeryan im olacak gel gör ki sanki daha aylar varmış gibime geliyor.bende çok yoruldum birde diş ağrısı eklendi üstüne yürümek uyumak lavaboya çıkmakta çok zor.
duyguyildirim Tahmini Doğum tarihi olarak 11 Aralık dedi doktorum. Geceleri uyuyamıyorum artık omuzlarım da hal kalmadı. sağlıkla gelsin bebişler😊
F_celik Bizde 39+1 iz bizde bekliyoruz ama herhangi bir gelişme yok ☺️☺️ hayırlısı artık beklicez mecbur 🙏🙏💖 sağlıkla gelsin bebisler 🙏🙏