Benzer bir postta az önce yazdığım yorumu kopyalayıp yapıştırıyorum müsadenizle 😊
“ Burada anlatmaktan dilimde tüy bitti ama hadi bir kez daha anlatayım 😁
Regl olmaya başlayan hemcinsler olarak bir ay sağ yumurtadan öteki ay sol yumurtadan olmak üzere yumurtluyoruz 🥚 (nadir vakalarda her iki yumurtadan da yumurtlama görülebilir -ki bunlar çift yumurta ikizi oluyorlar) Eğer beyinizin nev-i şahsına münhasır spermi sağdan yumurtladığınızda yumurtanızı döllemişse yavru kuşunuz sağ yumurtalıkta önce zigot, sonra embriyo sonra da fetüs olur. Sol için de aynı şey geçerli.
Bebeğin cinsiyetini belirleyen yine beyinizin nev-i şahsına münhasır spermindeki X ya da Y kromozomudur. Eğer spermdeki X ile sizin yumurtanız döllenmişse sizden gelecek olan X ile birleşip bir kız olarak dünyaya gelirken, Y ile döllenmişse oğlan olarak dünyaya gelir.
YANİ BEBEĞİNİZİN CİNSİYETİNİ SİZİN YUMURTANIZ ya da YUMURTLADIĞINIZ TARAF DEĞİL; BEYİNİZİN SPERMİNDEKİ X yada Y KROMOZOMU BELİRLİYOR.
Ve bir zahmet azıcık kendi fizyolojinizi ve karnınızdaki canlının biyolojik gelişimiyle ilgili bilgi edinin. Hala bu tür hurafeleri konuşmak bana oldukça garip geliyor 🤓”