17 haftalık olduk dün kontrolüm vardı ben hissediyorum özellikle sırt üstü yatınca çok hafif doktorum ikinci hamileliğim olduğu için erken hissedebileceğimi söyledi zaten ultrasonda çok hareketliydik bi el salladı döndü ayağını gösterdi😄😄 12 haftalıkken kız gibi demişti bu sefer %80 erkek dedi hangisi doğru bilemedim 20.haftada detaylı ultrasonum var onda kesin belli olur diye düşünüyorum😊😊