Girl_and_mama ben 30.haftada başladım , iki adet pijama takımı,iç çamaşır,emzrme.sutyeni ve atleti,göğüs pedi,göğüs ucu kremi,depend,terlik,yelek,kalın çorap,kişisel malzemeler,havlu kağıt,hastaneden çıkarken gyebilcegin elbise,kirlileri koymak için poşet,hurma,zemzem suyu.........Bebek için: 10lu hastane cikisi,yedek tuulum takim koydum,yedek corap eldiven,temizleme mendili,ıslak mendil,ağız mendili,kalın ve ince baddaniye,emzik,biberon,10tane bez,anne kucagi.......ben 37,haftamdaym bebiş doğum.kanalina girmiş her an gelebilir😁