[silindi] bende suan 13 haftalık gebeyim. 9 haftalıkta kullanmaya başladım.Sürekli miğde bulantısından bişey yiyemiyordum. Doktorum primal pr ilaçını yazdı günde 3 defa kullanabilirsin dedi ama ben sabah ve aksam yatarken aldım. Kalkınca da miğde bulantı olmuyordu içmediğim zamanlar aynı şekilde devam ediyordu. Çünkü bazı hamile anneler zaman geçtikçe bırakmışlar olmamış bulantı. Bizde devam ilaca da devam 👍🏼