Baybayy Ben histeroskopi + rahim filmi cekindim tam umudumuz bitmis artik tedavi icin doktora baslayacagimiz ay yani 6 ay sonra hamile kaldim
Papatyam2017 minikmucizem1_ filmden sonra 3 5 gün yasak demişti dr bana antubiyotik vermisti o ay kaldim ama filmi adetten hemen sonra cekildigim.icin zaman kalmıştı
minikmucizem1_ Papatyam2017 bende antibiyotik kullanıyorum ama ilişki yasak demedi korunalim mi dedim hayır gerek yok dedi
Asumann Filim çekildikten sonra yasak veriyorlar diye biliyorum 1 hafta ilişki yasağı ve bu ay korunun demişlerdi demek ki herkese farklı uygulama yapılıyor. Benimde tüplerde sıkkntı yoktu 3 ay sonra gebe kaldım
minikmucizem1_ Asumann evet canım herkeste farklı oluyor ne güzel sen kalmışsın darısı bana ıns bnde 14. Gün çektirdim diye bu ay olmayacak diye korkuyorum
Asumann minikmucizem1_ stres yapma kalırsın. Adetten bittikten 7 gün sınra yumurtlama zamanın başlıyor o zamanlara dikkat et. Bide yumurtalıkları çalıştıran kürler var ibrahim saraçoğlunun onlarıda dene zarar gelmez iyi bitki uzmanıdır
minikmucizem1_ Asumann inşallah canım bnde zeytinyağına kuru incir koydum onu yiyorum sabahları aç karina yumurtlamayı sağlıyor ıns faydasını görürüm
Asumann minikmucizem1_ incir kürünü duydum da zeytinyağlı değildi galiba kaynatıp içiliyordu. İnşallah faydasını görürsün
minikmucizem1_ Canım benim zamanida doktor belirledi ben ınt araştırdım adetin 14. Gününe kadar çekiliyormuş film