Selam kızlar ben 27 kasımda yani adetimin 14. Günü rahim filmi çektirdim öncesinde monodox diye bi ilaç kullandım ve doktor sonrasındada devam et dedi ilacı içiyorum ve korunma dedi benim gibi olan var mi ve rahim filmi çektirdiği ay hamile kalabildiniz mi ???????????