Bestte9989 çok teşekkür ederim. İnş sizede nasip olur normal doğum.
Öncelikle hastaneye 5.500₺ di fiyat ama ben sağlıkçı indirimi uygulattım %5 miş o indirimde.
Kötü düşünmeyin tansiyon ile ilgili zaten o süreçte siz veya bebeğiniz tehlikeye girecek olursanız sezeryana alırlar ve siz de ben elimden gelen çabayı gösterdim olmadı diyip evladınıza sarılırsınız😌
Ben Aci Tıp Teknisyeniyim ama ama bana hastanede damar yolu açılırken ağlayan insanım ağrı eşiğim çok düşük yani , ben o sancılara dayandıysam herkes yapabilir içiniz rahat olsun.