Gulnur 12. Haftalık bi düşük yaşadık. Genel anestezi olmuştum. Bi sürede kendi düşsün diye beklemişti doktor. Benim kanamam 40 güne yakın sürdü ama daha kısa sürenlerde oluyormuş bilemiyorum. 2 ay korunma öneriyo genelde doktorlar. Üşütmemeye çalışın enfeksiyon kapmamak için. Çok geçmiş olsun