Gulnur geçmiş olsun, ikisinde de uyudum farklı hastanelerde yapılmıştı, ilkinde dokrorum 6 ay önermişti , kanamam klasik adet dönemim gibi 5 6 gün sürdü. 2 de kanamam hiç olmadı sadece ufak lekelenmeler oldu 40 gün sonunda adet oldum, doktorum ara vermemize gerek yok adetten sonra olabilir demişti. Allah hayırlı zamanda sağlıkla nasip etsin