pamuksekerinannesi bende aynı sorunla başladım 8 haftalık iken kanama ile başladım iğne ve hap ile devam ediyorum 17. Haftada çok şükür yukarı çıktı daha da çıkarmış rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli vakti zamanında evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin ama korkmayın moralinizi yüksek tutun dua edin hayırlısı ile düZelir inşallah 🙏🙏🙏