Ftmkya yani ben bı sorun yaşamadım çok şükür herkes bir olmuyor bünye farklı genede dikkat etmekte fayda var sizin güzel ilerliyor maşallah inşallah herşey gönlünüzce olur benim sezeryen bebekle alakalıydi bebeğim iri bebek olarak doğdu ama bı sağlık problemi yoktu şimdi 20aylık gayet iyiyiz