Vitaminimm Mercimekannesi benim de ilk başlarda ilk belirtilerim göğüsler ve gazdı ama gaz geçti kabızlık oldu göğüslerim hala çok hassas 😕
Mercimekannesi Bende 30 mayıs inşallah 🙈 6+5 iz kalp atışını tam 6. Haftada duydum çok şükür bulantı kusma yok feci sekilde göğüs agrısı var 😔🤰🏽
Vitaminimm Mercimekannesi bende amatörüm o yüzden en iyi çözümü günde bi tane sade Türk kahvesinde buluyorum 😊
Zeymuh48 6+6 ilk Bebiş olcak Allah’ın izniyle.çarşamba günü kalp atışını duyacaz çok heyecanlıyım Sabahları uyanır uyanmaz gelen mide bulantıları çok rahatsız etmeye başladı bi de sürekli uyku halindeyim nerdeyse tüm gün uyusam uyuyacam bu normal midir
Ftmkya Zeymuh48 sabah benimde aclıktan cok bulantım oluyo kraker filan tuzlu bişeyler atın agzınıza hemen biraz faydası var
Vitaminimm Zeymuh48 evet bende de Yen’i başlıyor sanki mide bulantıları inşallah devamı gelmez bulantıların 🙄 gerçi mecbur istiyorsak acısını da çekmek zorundayız 🤗
Ftmkya Dilekk makineler farklı oluyo tabi benim haftasının yanında yazıyo ama haftanızı biliyosunuz gec döllenme filan gibi bi durum yoksa belli olur
Ftmkya Mercimekannesi benimde acayip gazım var kabızlık yok cok şükür ama karnım şiş hep bende kız hissediyorum öyle istediğimden belki de bilmiyorum ama etrafımdaki herkeste erkek diyo psikolojik baskı oldu 😂 kız hissediyorum diyemiyorum
Kizimolsun Ftmkya sen söyleyenlere hic bakma onlar hep bos mesela kiz guzelligi alir anne cirkin olur derler ya bende oglumda cok cirkindim mesela kiz da eksi aserersinmis ya ben oglumda hic tatli yiyemedim hep eksi onlar hurafeee birak o lari sen ne hissettigine bak hissettigin dogrudur
Mercimekannesi Ftmkya bende kız istiyorum allahım affetsin 🙈🙈 tüm çevremde erkek diyo ama yıllardır hep içimden benim kızım olur diye geçiyodu rabbim sağlıklısını versin 🙈 gaz problemim geçmediği gibi kabızlık basladı
Zeymuh48 Ftmkya onu çok duydum da denemedim hiç Yarın bi deneyeyim Nedense hep acılı şeyleri canım çekiyo çoğu zaman Buna bi çözüm bulamadım yememeye çalışıyorum 🙁(
Emineacr Ftmkya Kizimolsun bnmde ilkım erkekti ve aşırı derecede ekşi yerdim ve bende çirkinleşmiştim 😀
Erenay Ftmkya minik18 hayır canm bi sıkıntı olmaz bendese oluyor ara sıra öyle kanama sadece vurmadan önce etini elinle iyice sık kanamaz
Klp Zeymuh48bende olmustum felaket kötü gecmisti tek agri iicn parol ictim ihlamur bal karistirdim bide sirkeyle gargara yaparak gecmesini bekledim
Emineacr Bnm de 9 haftalık mide bulantılarım fazlaydı sımdı yavas yavas azalıyor uc kılo verdım bu yüzden
Kizimolsun Mercimekannesi 😂 Yok canim ben yanlis yazmisim ben cok fazla kiz oldugunu hissediyorum demek istedim hizli yazinca yanlis yaziyorum da 😂
Panda3101 Kizimolsun bende aynen bu şekilde düşünüyorum. Çok büyük bir kurumsal bir firma mümkün değil bence ya olayda eksiklik var yada yanlışlık.
Ftmkya Kizimolsun bana hep güzelleştin dediler oğlumda ama bende hiç tatlı görmek istemiyodum tuzlu ekşi acı yiyodum hep bunda ikisinden de yiyorum benim cok farklı gecmiyo bulantım oglumdada yoktu cok bunda sabahları ac karnına cok oluyo bide kokulara daha hassasım