Aydan95 senden de Allah razı olsun☺️Hiç korkma bebeğini Allaha emanet et. Ben gebeliğimden önce de gebelik sürecimde de ve şuan emziriyorum bu dönemde bile ilaç kullanmaya devam ediyorum. Etmezsem bana zarar verir. Ben iyi olmazsam bebeğim de iyi olmaz. Sen de böyle düşün. İnşallah hatalı sonuçtur olmasa bile hiç canını sıkma gerekeni yap ki için rahat olsun ☺️😘