Doktor sıkı takibe alıp beklemesi lazım. Bebeğin kilosu ne kadar artarsa o kadar iyi çünkü. Ki bebeğin kilosu gayet iyi. 38 haftalıkmışsınız. 40 haftaya 3 kilo olur. Buda bir bebek için gayet ideal bir kilo. Doktorunuza ben normal doğumu beklemek istiyorum diyin bence. Eğer tek neden kiloysa tabi.