Cemre12 yine alması iyi benim oğlum 30 gr 60 gr alıyordu uzamıyorduda çift taraflı çentik vardı yani Rahime giden damarlar genişlemesi gerekirken genişlememiş ama kordondan kan akışı çok iyiydi. Ben bu gebeliğimde aynı riski taşıyordum doktor yine olabilir dedi ben pekmez içtim bol bol c vitaminiyle beraber ve hiççççç kafama takmadım basılsa herkes 3,4 kilo doğurmuyor ki yine 2,5 olsun oğluma baktım onada bakarım dedim bu bebekte 2 hafta önde gidiyor takmayınca çok daha güzel kilo alıyor. Doğum konusundada doktoruna sıkı takip istiyorum ve normal Doğumu beklemek istiyorum tedbirli bir şekilde de sık kontrole gidersin için rahat bir şekilde bebeğini beklersin ☺️