Aras-Altay neslim1995 4.aydan itibaren bio oil kullanıyorum ikinci şişedeyim 7. Aya girdim şuanlık hiç çatlağım olmadı tavsiye ederim
Melegimm19 neslim1995 bebek yağı,hindistan cevizi yağı,badem yağı,zeytinyağı dönüşümlü olarak her duştan sonra sürüdm ve her gün herhangi bir vücut losyonuyla tüm vücudumu nemlendirdim yağlarıda tüm vücuduma sürdüm bol bol su içtim tabiki.Ben faydalarını gördüm umarım sizde görürsünüz💓
bebegineasikanne neslim1995 Ben bir iki markanın kremini almıştım biraz pahalı gelince son aylarda almadım. En klasik vücut nemlendirme yöntemi olan bebek yağıyla masaj yaptım. Son iki ayda en büyük yardımcım cidden dalin bebek yağı olmuştu ve çok az çatlağım oldu 😊
Osgem2019 neslim1995 mustela krem ile lierac kullanıyorum lierac çok güzel özellikle tenimde farkını hissediyorum frei oilde kullandım bu arafa
Edanurrr @neslim1995 mustela ile vazelin kullanıyorum 13.haftada başlamıştım şimdi 28 haftalığım hiç çatlağım yok ama kremlerden değil de aşırı kilo almamaktan olduğunu düşünüyorum yoksa 25-30 kilo alırsan hangi kremi kullanırsan kullan çatlıyorsun🤷🏻♀️
neslim1995 Edanurrr yediklerime dikkat ediyorum ama benim vücut yapımdan kaynaklı sıkı bir vücudum yok bide kuru cildim
Prenslerinin_annesi neslim1995 ben vazelin kullanıyorum 2 hamileligimde de sıfır catlak bundada basladı 21 haftalık hamileyim
Ulvis_01 Doktorum bana badem yağının, zeytin yağı ve hindistan cevizi yağı gibi yağların deriyi sadece nemlendirdiğini çatlak oluşumunu önlemediğini söyledi. Bana mustela çatlak önleyici kremi önerdi. 30 haftalığım hiç çatlağım yok şu anda ama ben yine de badem yağı sürüyorum gün içerisinde.
Merveeemmm neslim1995 fito krem ve bebek yağı kullanıyorum 29 haftalığız henüz birşey yok ama gouslerim çatladı
Yenianneadayi2208 Bsecill hangi marka kullandınız peki? Shiffa Home un genelde tavsye ettiklerini duydum içersinde yan etki yapcak bir madde yokmuş bi de organik diyorlar ne kdr organik orası meçhul tabi.Bende hindistan cevizine geçmek istiyorum , zeytinyağı dışarı çıkacağım zaman pek hoş olmuyor 😂 Gidipte krem losyon tarzı katkı maddeli bişey alıpta vücuduma sürmek istemiyorum.
Bsecill Yenianneadayi2208 procsin almıştım ben saç için almıştım gebelikten önce, eğitimde hindistan cevizi yağı çok iyi felan diyince direkt göbeğime göğsüme kalçama felan sürdüm organik yazıyor kahvesine katanı felanda gördüm ama ne kadar organik bilemiyorum bende 🙈
Akademisyenanne neslim1995 frei oil, badem yagi, hindistan cevizi yagi, zeytinyagi, evomere, sari kantoron kullandim. Cok da azimli sürdüm. Maalesef catladim. Suan mor mor damar gorunumlu catlaklarim var. Nemlendiriyorum simdilik. Yoruldum artik.
duygu34 neslim1995 37. Haftadayım sürekli Hindistancevizi yağı kullandım, arada da lierac. Hala sıfır çatlak🤸🏻♂️ 17 kilo aldım bu arada 🙄
Yenianneadayi2208 duygu34 ayyy tü tü tühh maşallah diyelim o zaman size inş çatlamazsınız doğurana kadar 🌸
duygu34 Yenianneadayi2208 inşallah sağolun 🤗💕 ama artık o kadar gerginim ki sonunu da böyle görebilecek miyim bilmiyorum 🤷🏻♀️