Eflatun Asellinannesi Benim de öyleydi izin aldım biraz dinlendim ayakta pek durmadım hafifledi canım
gurcem Asellinannesi gun gectıkce dahada agır ve korkutmak ıstemem ama kotu olacaz canım.Ben her gecen hafta bır oncekı haftamı arar oldum.Bugun esımle bakkala gıdemedım nerdeyse cocuk cıkacak gıbı hıasedıyordum oyle agrım oluyor.Artık kahvaltı hazırlayamıyorum senı dusun ayakta duramıyorum cunku
Asellinannesi Melis1226 canımm bende bugun 33 oldumm yaa cok hareketlıı asagıda gbıı hiç rahat degılımn
Sema12 GamzeeA yok cnm.onnla alakasi yook bnm donms normal dogm gozukuo cok sukur dogm pozisyonu aldigi icin , geneld bu haftalarda aliyorlar zaten ama bu erkn dogar anlamina gelmiyorms 😉👍
gzde34 Asellinannesi bizde bugün 33 olduk kasıklarım benimde ara ara ağrıyo hatta belimden karnıma doğru sancıda giriyor sanırım zaman yaklaştığı İÇİN normaldir diye düşünüyorum 😊