Asellinannesi Kızlar bugün sürekli kasıklarımda bi ağrı var normal mi bebeğim doğum pozisyonunda doktorum öyle söyledi 🤦♀️🤦♀️
Lilensa Asellinannesi normal bende 32 haftadan beri öyleyim aşağıya öyle baskı yapıyor bazen altına kaçıracak gibi oluyorum fazla ayakta kalamıyorum o yüzde 34 haftaya girdik kendini yorma bu arada
gzde34 Asellinannesi bizde bugün 33 olduk kasıklarım benimde ara ara ağrıyo hatta belimden karnıma doğru sancıda giriyor sanırım zaman yaklaştığı İÇİN normaldir diye düşünüyorum 😊
Sema12 Asellinannesi cnm ben 32+3um benm bebegmd dogm pozisyonuna gecms arada agrilarm oluyor normal zaten bu haftalardn snra donuolarms 😉👍
Nuur2001 Asellinannesi nasıl bi rahmin bi anda büyümedi onun da bu süreçi tamamlası biraz zaman alıcak annesi 🥰
Melis1226 Kizlar ben de 33 um bugun karnima bir agri girdi dondu durdu bir saat betim benzim atti hep yasadiniz mi sizde 😕
Asellinannesi Melis1226 canımm bende bugun 33 oldumm yaa cok hareketlıı asagıda gbıı hiç rahat degılımn