recetesiz24 Nurunilkmucizesi yalnız benim çıkarma şeklinde olmuyor devam eden bir mide bulantısı hali. Onun için de ilaç kullanmalı mıyım bilmiyorum.
recetesiz24 Nuraan_k ben de şu ana kadar çıkarma olmadı. Onun olmaması için de yağlı, baharatlı hiçbir şey yiyemiyorum
recetesiz24 Tugbakarciga seninki daha da zor canım ben de çıkarma yok ama olmaması için de hiçbir şey yiyemiyorum tabi
NisaMomy recetesiz24 valla canım benimde 8. Haftada bir başladı 13 haftalık oldum hala devam ayağa kalktığımda bile bulanıyo dışarı çıkmak hayal oldu hep evdeyım bi çaresinide bulamadım malesef beklıyorum geçsin diye😏
simgeninannesi recetesiz24 Muz yemiştim canım, büyük teyzemin tavsiyesiydi. Hem iyi geliyordu hem de besleyici olduğu için tok tutuyordu.
DEF recetesiz24 13+0 oldum bugün 5. Haftamdan beri bulantı ve kusmamvar günde 10-11 kez kusuyorum boğazlarım yırtılmış Artık kan kusmaya başladım ne yaptıysam çözümünü bulamadım kendini bişeyler yemek için zorlama canın ne istiyorsa onu ye ve az yemeye dikkat et. Ben serumlarla ayaktayım resmen 7 kez hastanede yattım serum yedim o anlık geçiyor 2 saat sonra aynıyım hala daha çekiyorum rabbim yardımcımız olsun inşallah düzeliriz
recetesiz24 DEF ah canım çok üzüldüm inşallah geçer bulantılarımız. YouTube da bulantı için olumlu bak kanalında yöntemler var onu bi izlesene
girlorboyy DEF aynıyım cnm 14+3 olduk biz de. artık hayattan soğudum depresyona girdim evden çıkamıyorum çok bunaldım, aşırı baş ağrısı ve halsizlik de sürekli ztn. 1hafta sonra da iznim bitiyor işe başlamak zorundayım napıcam bilmiyorum
Bilgeninannesi recetesiz24 ilk 3 ay çok kötüydüm ben de yataktan kalkmadan beyaz leblebi çizi kraker vs yiyodum öyle kalkıyodum çok kusma da yaşadım bu yüzden biraz sabredeceksiniz bulantılarınız 13. haftadan sonra bitecektir Allahın izniyle.
recetesiz24 Yrnkrm aman o sağlıklı olsun da bulandırsın diyorum bazen de ☺️ Ama çoğu zaman acı içinde kıvranıyorum
Nuraan_k Nurunilkmucizesi lady feliz, dr prilam denedim fayda etmedi 2 kutusa zofer içtim oda etki etmedi malesef ama şükür eski göre daha iyi 😘😘
Brcnn recetesiz24 ahh canım ona sanırım bi çözüm yok benim 6 haftalıkken başladı şuan 8+2 oldum ama evimde bile kalamıyorum annemde kalıyorum bu bulantıya bi çare bulamadım
DEF girlorboyy ayy Allah yardımcımız olsun ben evdeyim evde olmak daha kötü insanın psikolojisi bozuluyor kendini çok daha kötü hissediyorsun umarım düzeliriz biraz önce 🤦🏻♀️