recetesiz24 Kızlar 5. Haftada başladı bulantılarım. Şu an 6. Haftadayım. Uyguladığınız, size iyi gelen bir şeyler var mı?
Gamze0144 recetesiz24 canimsin o mide bulantisina malesef çözüm bulamadim ben.senin haftalarindayken hep tuzlu cubuk krakerler ayakta duruyordum onu da bi süre sonra cikariyordum.neler cektim neler.bebegim oynamaya basladi bulantim gecti.korkutmak gibi olmasin ama hemen hemen 4ncü aylardi.Allah yardimcin olsun.insallah benimki kadar uzun sürmez 😣😔simdi 29ncu haflardayiz.darisi sana olsun tatlim
Ask_H recetesiz24 ne yaptıysam çare bulamadm elma ayva iyi geliyordu bir nebze birşeyler mutlaka ye çorba iç eğer yemek de yiyemiyorsan çünkü aç kaldıkça mide daha çok bulanıyor...
Sedahmettt recetesiz24 14+4 olduk 5. Haftadan beri bende aynıyım hiç çözüm bulamadım 😓 dün gece serum takıldı yine Zofer ile idare etmeye çalışıyorum
Ness61 recetesiz24 11. Haftadayım 6.haftadan beri hiç geçmedi bulantılarım çözümü de bulamadım doktorum ilaç vermişti önce metpamid sonra dramamine ama 4 gündür kullanmıyorum kullansam da çıkarıyorum çünkü ise yaramıyor kussan da bulansa da kendini yemeğe zorla çünkü aç kaldıkça İnan daha da kötü oluyor ilk zamanlar yiyemiyordum hiç ama şimdi alıştım yiyorum çıkarıyorum maalesef 😑umarım senin çabuk geçer
recetesiz24 Gamze0144 şu an tv de yemek programı bile izlesem midem bulanıyor. Karnım da aç olduğu için rahatsızlık veriyor tabi ondan artık galeta, beyaz leblebi de tüketesim gelmiyor. İnşallah benim o kadar sürmez canım
Gamze0144 recetesiz24 ben herseyden tiksinmistim disardan yemek kokusu gelse midem alt üst oluyordu.cok beter olmustum.sukur atlattim darisi sana olsun umarim insallahhhhhhhh benimki kadar uzun sürmez 😣
Glcnapo recetesiz24 beyaz leblebinin iyi geldiğini söyledi doktorum çok değil bir kaç tane yesen yeter dedi sizde deneyin doğal yoldan şifa olsun inşallah
Oykum__ Canım bende inanılmaz herşey den midem bulanıyor normalde manyak gibi yemek yiyen ben yiyemiyorum doktorum bana bir ilaç verdi bebeye Zararı yok her gece 2 tane iç dedi içiyorum kesinlikle kusma duruyor doktoruna danış belki sana yardımcı olur
Ask_H recetesiz24 bulantı hapları da var ama ben kullanmadm canım dayandım inan Zor ama geçiyor bir müddet sonra biraz daha rahtlıyotsun sabret biraz daha çok dayanamazsan doktoruna söyle bulantı ilaçları verebilir uygun görürse
recetesiz24 Ness61 ben çıkarmamak için yağlı, baharatlı hiçbir şey şey tüketmiyorum ama hep aynı şeyleri tüketmekten de midem bulanıyor.. aslında yatınca iyi geliyor ama işte olunca sanki daha da tetikleniyor
Tugbakarciga Ness61 aynı durumdayız canım bende 11 oldum ilaçlar hiç bir işe yaramadı. Yiyemediğimden doktorum yatış verdi 3 gündür yatıyorum hastanede
Tugbakarciga recetesiz24 benim de 5. Haftada başladı. Çözümü yok maalesef. Bünyeye göre değişiyor bir iki haftaya geçedebilir benim gibi hastaneye de yatabilirsin. 11 e girdik 3 gündür hastanede yatıyorum
recetesiz24 Tugbakarciga seninki daha da zor canım ben de çıkarma yok ama olmaması için de hiçbir şey yiyemiyorum tabi
Nuraan_k recetesiz24 Bulantıya hiç birşey fayda etmiyor malesef 14+4 üm son 1 haftadır bulantı ve kusmalar azaldı yoksa denemedim ilaç kalmadı hiç biri fayda etmedi sabır rabbim kolaylık versin..
recetesiz24 Nuraan_k ben de şu ana kadar çıkarma olmadı. Onun olmaması için de yağlı, baharatlı hiçbir şey yiyemiyorum
Nurunilkmucizesi recetesiz24 Bende aynı durumdayım inanin. Doktorunuza danişin Zofer adında mide bulantisi ilaci var rahatlatiyor. O sıradada yiyin düşünmeyin sonunuzuuuuj
recetesiz24 Nurunilkmucizesi yalnız benim çıkarma şeklinde olmuyor devam eden bir mide bulantısı hali. Onun için de ilaç kullanmalı mıyım bilmiyorum.
Nuraan_k Nurunilkmucizesi lady feliz, dr prilam denedim fayda etmedi 2 kutusa zofer içtim oda etki etmedi malesef ama şükür eski göre daha iyi 😘😘