Bbssrr Gulnur canım ilk denemede oldu diyebilirim. Toksoplazma çıkmistı bende yeni geçirmiştim doktorum biraz bekle dedi iki ay kadar. Ama benim psikolojim de biraz bozulmuştu o yüzden tam ilişki de olmadi. Sonra kendmi topladım ilk denemede oldu çok şükür.
Eceveannesi Gulnur cnm 9. Hfta yada 10. Hftada kalp atışı duyan bile varmış burada defalarca okudum okuduk sen yine başka doktora gorun
Eceveannesi Gulnur kanda beta hcg bakdir en iyisi o değerler sağlıklı gebelik oluo olmadigini gösteriyor doktorun yapması gerek benimde adet günümde evde idrar pozitif çıktı ama ultrasona girdim kese bebek yokdu kan verdim gün aşırı orada hamile olduğum cikdi cnm
Zuist Bunu anlayabilmeniz için beta hcg ölçtürebilirsiniz.2 güne bir 2 katına çıkmalı.boş gebelikte bir miktar yükselip daha sonra olduğu yerde kalıyor beta hcg.sonrasında düşük ile sonuçlanıyor.
HanifeOkutan Eceveannesi ben aynen 7. Haftamda kalp atışını duydum hatta... ama bazı kişilerde adet düzensizliği olduğu için geç döllenme de olabilir. Çünkü adetimizin başlangıçını alıyoruz ya.. o yüzden de olabilir🙏🏻 Bilemedim Ki kesin boş gebelik mi @Gulnur
Eceveannesi Gulnur cnm hayırlısı buymuş birdaha kal 1 ay ara ver rahim kendini toplar gelende kalabilirsin öyle çok arkadaşımın başına geldi herşeyde bir hayır var
HanifeOkutan Eceveannesi anladım belki geç gelişir az daha beklenmeli mi diye düşündüm ne bilim💕 sonuçta Ümit işte içimizdeki