Ecrinbzkrt superrmomy hyr cnm doktorum hıc bırsey vermedı bana bende ılk senden duydum ne dıye verılıyor ki öle bırsey olsa doktoruma guvenıyorum kesın verırdı
superrmomy Ecrinbzkrt benim doktorumda vermedi canım ama bir cok arkadasım dusuk yaptığı icin doktor kan sulandırıcı vermiş bebege giden damarlarda tıkanıklık olmamasi için benide cok korkuttular dun doktorumla konuştum boyle birseye gerek yok dedi
Ecrinbzkrt superrmomy ama ben dusuk yapmadım kurtaj oldum saglıklı bir şekilde belki düşük olsa verırdı herhlde ama gereksiz kan sulandırıcı her seyde kullanılmasıda iyi degıl
Gulnur Eceveannesi yok hic isim olmaz devletin rezilligini biliyorum malesef. Simdi bir dr daha geldim bakalim
Hlee Hlmglr 5haftalıkken ilk doktora gittim kese içi dolu demişti suan 7 haftamı geçtim çok şükür kalp atışın I duydum
Ozl3434 Gulnur başka bir doktora daha git ondan sonra kürtaj işini kararlaştır kuzum rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah
Bbssrr Gulnur canım ben temmuzda boş gebelik yaşadım.kurtaj oldum. Şuan 8+5 hamileyim çok şükür.. Hiç korkma derim insan çok üzülüyor hevesleniyor ama birşey yapamıyorsun maalesef. 9+4 iken kürtaj olmuştum.