Hemşireyim . hastanede hasta odasında görünce çocuk doktorlarımız kaldırıyorlardı. Bize de kimse örtmesin izin vermeyin diyorlardı . bebeğin aslında ışığı alması lazım sarılık olunca yaptığımız tedavi de bu aslında . bebeğinizin üzerini örtmeyin sarı veya başka bir renk farketmez . ışığın rengini değiştirmeyen ince şeyler olması yeterli