Bebisimyolda ben iki kızımdada örttüm. İlk kızımda 8 gün sarıliktan yattık hastanede, ikincisinde 5 gün yattık ve sariligi sınırdaydi, bir derece daha olsa kan değişimine gidilecekti. Düşün nasıl faydası oldu sarı örtünün. Bunda da örtmeyi düşünmüyorum, bol emzirmeyi, süt gelmezse mama vermeyi düşünüyorum. Diğerlerinde mama vermedim ama süt çoğalana kadar bebeler açlıktan sariliklari yükseldi. Kan şekerleri düştü. Şimdi bilincliyim, aç kalmasından iyidir enjektörle ara ara mama ve devamli emzirmeyle inş.bu sefer sarılik olmadan atlatırız.