Snamp ne için kullanılıyor bilmiyorum ama tertemiz anne karnından doğan bir bebeğe ilaç sürdürmem zaten ilk doğumum da bebek kendi yağıyla doğuruyor bem beyaz yağlı doğdu oda yarımsaate kalmadan yağını çekti zaten, ilaç diye belki bebeğin ayak izini almak için ayak altına mavi renkte boya gibi bişey sürüyorlar ben sürdürmek istemdim bebeğe bi zararı olmadığını söylüyorlar umarım öyledir doğar doğmaz kimyasal bulaşmasın yavrularımıza o ayak altına sürülen şey de bulaşmıyor kıyafete