Snamp Kızlar bi arkadaşım dedi hastane çıkışını beyaz götürme eski bisey ya da koyu renkli götür çocuğu illacliyorlarmış oda kıyafete degince cikmiyormus lekesi dogrumu
GrkemGeyik Snamp cidden mi genelde beyaz tercih ediliyor ama beyaz takımlar yaptıryorlar hatta isim yazılı falan olsa yaptırılmaz galiba.
Sumeyyekaya Snamp Bn staj yapmıştım doğumhanede hiç ilacladiklarini görmedim kurulayıp giydiriyolar devlette ama özelde nasıldır bilmem
baharclk Snamp canım snde çocuğa ilk giydirilmesi için hemsirelere normal bi tulum ver, yanina geldikten snra asil hastane çıkışını kendin giydirirsin, herks beyaz kullanıyor öyle bsy duymadım ama varsada boyle yapılabilir
Rabia88 Snamp çocuğu ilaçladiklarini duymadım ama eskisi gibi yıkama olmuyor o yüzden kabaca silip giydirebilirler yani kan lekesi ve üstündeki onu koruyucu tabaka olabilir ben bu yüzden çok ucuza 5 parça bı takım aldim ilk onu vereceğim hatta diyorum hemşireler dicek bunu nerden bulmuş ama sorun değil gerekirse onu atarım 😊 en eski tarz hastane çıkışı beyaz etrafı pembe şapkası önden bağlamalı sade güzel süssüz bişey aslında diğerleri işlemeli boncuklu baya susluler 😂
Elosh Bulaşsın ya ne olacak🙂 fotograf cekimi yapacaksanız o kıyafeti farklı olsun tabi. ben ilk kıyafetini saklayacagım zaten o haliyle kötü bi koku falan olmazsa 😊
Snamp Elosh çekim yapmayacagz ama ne bilim lekesi çıkmazsa bidaha kullanılmaz diye aklıma geldi çokta pahalıya aldm ilk giyeceği hastane çıkışını kaliteli bisey lekesi çıkmazsa sınır olurum ya takintiliyim okonuda😄
Elosh Snamp pahalı olanlardansa leke olmasa daha iyi tabi☺ benim aldıgım uygun fiyattı ondan rahatım ☺☺
Snamp baharclk evet olmazsa öyle yapayim kullanılmış hastane çıkışı var ilk onu veriyim yanıma getirdiklerinde değişirim
Snamp Rabia88 ilk giyeceği şey bence güzel bisey olmali bence ama dedigin gb bebeği yıkamiyorlar buyuzden çok iyi bisey olmasada olur heralde
Rabia88 Snamp bence de ama ilk doğduğunda sürekli altını da kirletecek belki çok tasabilirde hatıralarla önem veririm ama saklayacağım şeyin temiz ve güzel olmasını istiyorum
bebiss1 kizlar bebisleri siliyolar ve 2 cocugumda da leke kalmadi yikamadim hastane cikislarini o sekilde kaldirdim sakladim inanin ki hala o mis kokulari var o hastane cikislarinda simdi 3. bekliyom ilk giydini saklayin oglum 6 yasinda gecenlerde gösterdim anne benim miydi cok sevindim bunu kardesime giydirelim mi diyor o senin kardesine de alacaz dedim gülümsedi sevinerek😊