Ruhsuz bende fazladan bekledim sabrla yoksa 15 de flan öğrenebilirdm gitmedim bekledm en iyisi hem daha büyüyor yanılma payları düşük oluyor. 😊 ben dr a kagıda yazdırdm bana sölemeyin dedm baloncuya gittm kagıdı vrrdm balon yaptırdım akşamda eşim gelince bikaç arkadasla hep beraber öğrendik güzel oldu 😊😀 eşim kız bekliyordu içinden düşen kagıtlara döndü döndü kac kez baktı acaba yanlısmı diye 😂 komik duygusal bi andı 😊