DilekH Bcokgcm Gavisconu almış oldum eğerki bana da fayda etmezse sizin söylediğinizi de deneyeceğim size de şifa olsun inşaAllah
Sema1994 DilekH bi kac gundur ne cektm be sanki bogazimi civiyle çiziyorlar bole bi yanma yok gerci gaviskon braz idare edio snra yine ayni ama herkese ayni etki etmz bna pek tesir etmil da😊
DilekH Sema1994 burada yazılanları dikkate alabilirsin bak sütte rahatlatıyormuş zarar gelmez ben deneyeceğim ☺️ Şifa olsun size de inşaAllah
gurcem MerveEliz canım benım mıde yanmasınon yanı sıra yedıklerımın sureklı afedersın agzıma gelmesı oluyor buna ne cozum onerırsınız
MerveEliz gurcem rennie duo yu doktoruna danışıp dene istersen canım. Çünkü yanmayla birlikte o ağızdan acı acı gelmesi bendede oluyor. Rennie bir tık fayda ediyor🌸
Balimkiz DilekH valla ben kullandım doktor verdi ama geçirmedi o bu ay pulcet e başladı doktor çok şükür o iyi geldi benim çok şiddetli yanmam vardı birde ne yaptıysam gçrmemişti
Yebrulii DilekH gaviscon yazdı doktorum ama içemedim tadı kokusu iğrenç geldi denedim içmeyi bi kaç kez çıkardım malesef mide yanmamda aşırı fazla olduğu için lansor kullanıyorum şuan
Aycaaarrma Kızlar benim mide yanmam dışında mide şişkinligide fazla yaşıyorum sizde oluyormu akşamları hele çok fene karnım Şişiyo çok rahatsız oluyorum
Bilgeninannesi Gaviscon kullanıyorum ben de ama günde 1 kere. Bazı reflüler inatçı olduğu için o bile fayda etmiyormuş o durumlarda da doktor mide hapı yazıyor. Yine de gaviscon u bile içmeden önce doktoruna danışmalısın.