azra34 aynen canım ya ilk ay zaten bilmiyordum 1 ayda rahat ettim dediğin gibi 2.aydan sonra hıc gece uykum yok 3 4 gibi yatıp öğlen 1 gibi kalkıyorum ama iyice sinirlerim bozuk oluyor 🙈cuma günü kontrolüm var sorucam tekrar melisa çayı ic demisti aldım ama hıc denemedim ihmal ettim ya sen denedinmi ya da deneyen varmı 🤗