Tbrk78 cok geçmiş olsun sağlıkla büyüsün inşallah benimde düşük tehtidim var baslarda 40 gün rapor verdiler sonra normal rapor hakkım bitince heyet raporu verdiler 19uncu haftada heyet raporu aldım onun öncesinde de 40 gün normal rapor verdiler,şuan 32inci haftadayiz🙏 şartlarınızı bilemiyorum tabi ama keşke sizede rapor verselermis olan olmuş inşallah bundan sonrası çok güzel olur 🙏🙏❤❤