İyi geceler bayanlar 👋🏽Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki çatı muayenesinden aşırı korkuyordum taaki bugüne kadar. İnanın etrafımdan birçok şey duymuştum ve korka korka çıktım o çatala.Normalde canım o kadar tatlıdırki inanın hiçbir acı hissetmedim 7 8 saniyelik birşeydi. Ben normal doğum istiyordum ama hiç uygun olmadığımı öğrendim sezeryan isteyenlerin zaten baktırmasına gerek yok. Yani demem o ki eğer benim gibi korkanlar varsa gerçekten içinizi ferah tutun hiçbirşey yokmuş korkulcak ☺️