Senasehr ozamanlarda benimde çok oluyodu canım. Doktora gidiyodum sırf onun için. Rahim büyüdüğü için oluyo demişlerdi... sabredcez yapcak bişi yok. Az önce öyle bi mide ağrısı çektim ki... ölüyorum dedim ya bitti bayılcak raddeye geldim o derece böyle bişi yaşamadım hayatımda... şuan için geçti bakalım. Hafif hafif var. Allah kolaylık versin hepimize anne olmak gerçekten çok zormuş... haketmeyi nasip etsin Allah