BuFi2012 Kızlar dayanılmaz derecede sırt ve belağrım var uyutmuyo ya çıldırcam. 16+2 yim varmı önerileriniz😞😞😞😞🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
muzisyenanne06 BuFi2012 sade soda içebilirsin beni rahatlatmıştı daha sonrasında doktoruma söyledim magnezyum verdi tamamen düzeldim şuan geçmiş olsun
BuFi2012 muzisyenanne06 Allahtan vardı evde içiyorum şuan ama bakalım. Kasığımda falan da baskı oluyo kramp gbi ağrılar giriyo arada anlamadım ya. Sırtım çok fena otururken daha rahat ama yatarken dahada çoğalıyo ağrı
muzisyenanne06 BuFi2012 bende de oluyordu Can’ım magnezyum eksik oldugu için dedi doktorum . Ama doktora gidene kadr 1 hafta çektim en son arkafasmla konusurken ona söyledim sağolsun oda soda tavsiye etti bir nebze de olsa rahatlattı beni
BuFi2012 muzisyenanne06 evet canım işe yaradı sanırım biraz. Sağol Allah razı olsun gerçekten 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😘😘😘😘 benim randevum 27 sine ama napsam bilemedim ki. Beklemesem mi ozamanu ya öldürdü beni ağrılar
muzisyenanne06 BuFi2012 😇😇 çok sevindim ama arama şansın varsa danısabilirsin canım yoksa da bence öncesinde bir görünmende fayda var ağrılar tahammül edilemez noktaya geliyor bazen
BuFi2012 muzisyenanne06 takibimi devlet hastanesinde yaptırıyorum canım. Doğumu özelde düşünüyorum da aslında başlamak gerek artık. Zaman ilerledikçe şikayetlerde artıyo baksana doktora rahat ulaşabilmek gerek. Sen nereye gidiyosun canım
muzisyenanne06 BuFi2012 ben gazi üniv hastanesindeyim devlet belki ama özelden daha ilgili bende ilk özele gidiyordum vazgeçtim gaziye basladım
BuFi2012 Birdals2012 evet canım ya. Niye böyle erken başladı anlamadım 😞😞😞 perşembe doktora gidicem bakalım ne dicek
deletedmom11 Çok erken başLamış 🤨 magnezym içn muz da tüketebiLirsn hergün yerdm ben krampLarm azaLırdı iLaç içmekden kaçınırdım doğaLı yoLu seçerdm
Sanemiko Ben 31. Haftamdayım Osteocare kullanıyorum.(magnezyum, vitamind3, zınc) çok şükür ağrılarım yk şimdilik. İstersen doktoruna bir danış cnm bu hapı. Çok faydasını gördüm ben.
BuFi2012 Sanemiko teşekkürler canım. Sorayım gittiğim zaman.. hemen faydası olurmu hapların peki gecelerim kabus oldu yatamıyorum hiç bi şekilde