busra-mutluanne1 20+5iz hep sağda hareket hissediyorum iki haftadır direk uzanıp elime sağa koyuyorum hepte ordan tekmeliyo bunu yaşayan var mı🙂
Sevdaknk busra-mutluanne1 selam canım bende 30 haftaya kadar hep solda hissettim Şuan 35. Haftadayım ve sağımda 😁
busra-mutluanne1 Sevdaknk cinsiyetiniz ne erkek sağda mı olur derler ne bizimde erkek diyorum ondan mı acaba bu bebek niye hep orda😀
busra-mutluanne1 Zehra321 cinsiyetiniz ne erkek sağda olur kız solda die okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama😀
busra-mutluanne1 Sirin_beyza hareket etsinde yeri farketmiyo ama merak ettim acaba hep aynı yerdemi kalıyo diye☺️
Sevdaknk busra-mutluanne1 benim de erkek canım☺ ben ilk hep solumda hissediyordum bizimkiler erkek sağda olur aslında diyorlardı 😅😅 sağa geçti gerçekten
busra-mutluanne1 Nzziss hay maşallah ne güzel 🧿 hareketli olsunda sağı solu farketmez ama merak ettim acaba hep mi aynı şekilde duruyolar😀
Sirin_beyza busra-mutluanne1 değişir kuzum son haftalarda iyice asagı iner ondan önce gögüsüne doğru tekmeler
Zehra321 busra-mutluanne1 annemde öyle diyor ama erkek bizim cinsiyetimiz ya 😃 yanlış yerde duruyor o zaman 😃
Nzziss busra-mutluanne1 benimki de erkek ve genelde hep sağda vuruyor bazen kasıklarıma vuruyor ama hic solda hissetmiyorum. Kafası solda ayaklar sağda genelde böyle😂
Ozgeurkn busra-mutluanne1 bizde 34uz ilk baştan beri hep sağda duruyor solu hiç kullanmıyor 😂 ama tekmeler artık hep döndüğü için yukarda hissedyrm
busra-mutluanne1 Ozgeurkn yaa ne güzel maşallah 😊 biz daha küçüküz ondan mı hep aynı yerde acaba yeri farketmez banada meraktan sadece😀
busra-mutluanne1 Saraalp sanırım büyüdükçe yer değiştiriyorlar biz küçüğüz diye böyle sanırım aman hareket etsinde istediği yer onun😊
Esraygtf busra-mutluanne1 erkek bebekler genelde sağda oluyor benimde erkek bende hep ilk hareketlerini sağda hissettim ama hep orda kalmayacak merak etme😂 benimki ayaklrını ağzımdan cıkaracak nerdeyse. Kasıklarımda elleri göğüs kafesimde ayaklrı dirsekleri karnımın yanlarında. Kısacası büyüdükçe her yerde hissedeceksn
busra-mutluanne1 Esraygtf bende öyle duymuştum 😀 dediğim gibi istediği yeri seçebilir benimki sadece merak bizde fazla hareketliyiz ilk gebeliğim olmasına rağmen epey hissediyorum hareket etsinde yeterki seç beğen tekmele😅
Gamze0144 busra-mutluanne1 bende hep sagdaydi bu haftaya kadar.bu hafta yer degisikligi yapti sola gecti yerini begenmedi heral😅😂😂
busra-mutluanne1 Gamze0144 büyüdükçe değiştiriyorlar sanırım 😊 biz henüz küçüğüz bi süre daha sağımda hareketlenmeler devam edecek anlaşılan😊