Ummugulsum_44 Aozge gösterse öğrenicez de kontrol de gösterir inşaAllah ta öğreniriz ben artık sabırsızlanıyorum 😂
Sunshine1 Benim de 10 Ağustos kızlar erkek cinsiyetimiz. Karın ağrım var bu akşam biraz endişeliyim 🤨
eliffgokayy1711 15+1 im arada bişeyler hissediyorum ama bağırsak hareketleri de olabilir diyorlar karnım da belli cinsiyetimizi erkek dediler ama bakalım pazartesi kesinleşicek
Ozgesn Cansunurettim [url=https://hizliresim.com/mXWEAV][img]https://i.hizliresim.com/mXWEAV.jpg[/img][/url] bu da biz 15+1❤️
Cansunurettim Ozgesn maşallah sizinde baya cıkmış 🙈 biz anneler sabırsızlıkla büyümelerini bekliyoruz nedense 😊😊
Sibelcik Arkadaşlar merhabalar acaba göbeğiniz de kaşınma oluyor mu ben de 16 3 hamileyim ikiz bebek bekliyorum göbeğim bazen kaşınıyor normal mı ?çatlamaya mı başladı ?
Cansunurettim Nehir66 gerçekten öyle anne olmak ayrı bi güzl 😊helede onu hissetmek ileryen zmnda dahada cok hisetcez
Cansunurettim Aozge banada verdiler bi kere içtim öylece duruo içemiyorum bnde o ndnden dolayı canım ya napcam bilmiom
Aozge Cansunurettim ama içmelisin, dogum yaptıktan sonra da içeceksin O ılacı 1 ay boyunca... Kan ilacı hamılelıkte çok önemli, doktoruna danışarak haraket et derim.
Cansunurettim Ceyda_t benim ilk ama bnde ozmnlarda başladı ufak ufak hisetmeler seyreme gibi filn ama