ceylanyenmz04 Ezgi05 benim de ya dün gece çikolata yedim sola döndüm sanki oda ordan kaydı soluma geçti 15+4 bu arada
Deletedmom0810 elfkahramann yaa zor geçiyor senin de 😞 Allah yardımcın olsun nedenmiş kanama peki doktor ne diyor
elfkahramann Deletedmom0810 bebeğin eşi rahmime baskı yapıyormuş canım ama çok şükür yukarı çıktıkça azalıcak dedi
Sinemmdru elfkahramann evet seğirme gibiymiş bendedd oluyordu doktoruma sordum 16 haftalıkken evet dedi yavaş yavaş hissedebilirsin arada dedi çok güzel ☺️
Deletedmom0810 Cansunurettim size de maşallah canım ☺️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Nehir66 Cansunurettim Mrba bizde yarın 16+0 oluyoruz 😍hissediyorum bebeğimi doktor hareketli diyor bebek😍benimde sizin göbüşünüzden az biraz küçük 😍ilk gebeliğim ve Harika geçiyor çok güzel bir duygu 😍
Cansunurettim Nehir66 gerçekten öyle anne olmak ayrı bi güzl 😊helede onu hissetmek ileryen zmnda dahada cok hisetcez
Islim123 Cansunurettim 17+3 zaten balık etli bi geneydim göbeğim gayet belirgin cinsiyetimiz erkek denildi 15. Haftada ama cts kontrolüm var hâlâ kiz hissediyorum 🥰😁
Aozge Cansunurettim bende 16 +1 im bugun, 14. CÜ haftadan beri kusuyorum sanırım kan ilacı beni kötü yapıyor 😔 oysakı ilk 13 hafta sadece halsızlık vardı ara ara mide bulantısı oluyordu kusma falan olmamısti 😔
Cansunurettim Aozge banada verdiler bi kere içtim öylece duruo içemiyorum bnde o ndnden dolayı canım ya napcam bilmiom
Ceyda_t Cansunurettim 16+1 şuan. aynı benim göbüş te böyle :) ben hareketleri 14+5 te hissetmeye başldım. 2. Hamilelik benim belki ondandır :)
Cansunurettim Ceyda_t benim ilk ama bnde ozmnlarda başladı ufak ufak hisetmeler seyreme gibi filn ama
-fv- Dua_mucizem benimki ultrasonda bile kımıldamıyo çalkalanınca anca bacak ayırıyo😂evde kımıl kımıl olacağını hiç sanmıyorum🤭arada bi kımıldama oluyo peşi sıra gurlama ile gaz olduğu anlaşılıyo😂😂😂
Dua_mucizem -fv- benimkide geçen girdim donduremedi yüzünü gittim vişne suyu içtim tekrar girdim udrasyona bu sefer durduramadi en son gittigimdede döndü totosunu bakmıyor sipam 😃😃