Kizlar bende gecen hafta cati muaynesi oldugumda 1 cm acilmam vardi suan 38+6yim, hafif duzenli sancilar cikti nstde. Doktorum bebegin henuz kanala girmedigini ama dogum pozisyonunda oldugunu soyledi. Hemsiresine sordum, kanala ne zaman girer dogumdan ne kadar once diye. O hic belli olmaz suyun gelir sancilarin baslar kanala girer veya 3 hafta oncesinden kanala girip dogumun baslamayabilir dedi. Yani karnin dusmesi dogumun basladigi anda olabilir, oncesinde de olabilir. Yada suyun ve nisanin gelmeden de dogum sancilarin baslayabilir. Kisiden kisiye degisirmis bunlarin tamami. O yuzden takilmamak lazim bunlara bence..
Allah hepimize hayirli dogumlar nasip etsin