Semooshh Gamzer68 Amin, İnşallah bekliyoruz bizde bakalım nezaman gelmek isticek pek belirti de yok ama nasip, artık😊🙏🏻🥰
tugbaekinci Gamzer68 O haftalarda benim de öyleydi önden gidiyordu ve bende baya tedirgin olmuştum. Gebelik şekerim yoktu kilo da almamıştım. Doktorum hamur işi tatlı ve meyve tüketimime dikkat etmemi söylemişti. Çok aşırı tüketmiyordum zaten dikkat etmeye başladım sonraki haftalarda da yavaşladı kilo artışı zaten 39. Haftamdayım 3650 şu an
Kucugum51 Gamzer68 benimde 34 haftada 2800 cıktı canım gelısimi 10 gun önde böyle gıderse doguma kadar 4 kilo olur dedı doktorum 15 gun sonra tekrr cagırdı bakalm nolcak normal yada sezeryan diyecek hayırlısı olsun bklm
gamzemelisabasak 33+2 yim bebeğim 2700 kg olmuş🙃 bugün dr 4 hafta önden gidiyor dedi🤯47 cm boyu. Böyle devam ederse 4 kiloyu geçer dedi🙈. Şekeri tamamen bırak dedi.👍 Günde 2 kilo mandalina 🍊 yiyordumda🙈 onu bıraktım bugün itibari ile 🙏 iki hafta sonra gel dedi🤯
Gamzer68 SuleDoruk evet kilolu bebeklerde sarılık olma ihtimali artıyormus galiba Allah sağlık versin canım şükür🙏🏻🙏🏻
Daphne Gamzer68 İki özel hastane doktoru kesinlikle sezeryan dedi. Devlet hastanesine ise önce normal doğum olacak gibi yaklaşıp gerekli görürse sezeryane alıyormuş. Ben devlet hastanesini tercih edicem. Hayırlısı normal gelme şansım olursa normal gelsin olmazsa sezeryan olsun istiyorum. Randevu alıp direk sezeryane gitmek istemiyorum.
Gamzer68 Daphne Kesinlikle bende aynı fikirdeyim gerçi doktoruma çok güveniyorum öyle hemen hadi sezeryan diyen bir insan değil hep normal doğuma yönlendiriyor beni. Ama kilo konusu sezeryan ihtimalini artırdı 🤷🏻♀️ şimdi diyet elimden geldiği kadar yapacağım
Melek010203 Sirin_beyza muz ne alaka bebeğe kilomu aldiriiyor tam tersi benimkinin gelişi mide geri o yüzden sorduum
Sirin_beyza Melek010203 canım bak madem biliyon neden atlıyon bende seker var tamam mı muz yemem yasak çünkü bebek kiloğ alıyor iri oluyor muz seker olarak yüksek meyve yasakladı doktorum kan sekerini yükseltirbebeğe çabuk kiloğ aldırır die madem duymadın ne alaka deme
mucizelerininannesi Gamzer68 cnm ben iri bebek olması sebebi ile normal doğurdum 4.5 kilo hatta çok kolay doğdu diğer 2 çocuğum 3 kiloydu beni mahvettiler inan rahat doğuyor kilolu bebekler emin ol
Gamzer68 mucizelerininannesi ne güzel canım ama 3.doğumun olması avantaj bence çünkü doktor dedi ki ilk hamileliğin olmasaydı çok sıkıntı olmayabilirdi bu durum dedi. Benim ilk gebelik olunca 🤷🏻♀️ bakalım çatı muanesi de ne diyecek o da önemli..
Melek010203 Sirin_beyza ne alaka derken muz ne alaka kilomu aldiriyormus anlamında kusura bakma bilmediğim için soruyorum belki yazma şeklim yanlış olabilir tekrardan kusura. Bakma canm benim bebeğin gellisimi 2 hafta geri neyesem kilo alır diye uğraşıyorum muZun bu kadar işe yaradığını bilmiyordum ondan şaşırdım ☺️
mucizelerininannesi Gamzer68 ikinci doğumda oğlum bu kiloda doğdu cnm 3 olan 3 kilo doğdu çok zordu artık ebeler karnıma bastırdiĺar ki doğdu benim deneyimime göre zayıf bebek daha zor doğuyor şimdi de 4. Ye hamileyim ikizler inşaAllah sağlıkla gelirler ama normalden korkmaya başladım son doğum çok korkunçtu diye.
Gamzer68 mucizelerininannesi oyy maşallah Allah kolaylık versin çoğul gebelikte de genelde sezeryan tavsiye ediyorlar diye biliyorum sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻
momof3 Gamzer68 BEnim de aynı 38. Haftada 3650 çıktı kızım.Ama doktorum böyle olumsuz konuşmadı,normali bekliyoruz müdahale etmicez 41 e kadar ama bebek büyümeye devam edecek demişti.Moralibizi bozmayın bence sağlıklı olsunlar yeter
Zeynepreyyan momof3 38 hafta ile 34 hafta arasında 1 ay fark var. Senin doğumun gelmiş onun doğumuna bir ay var. 38 haftada o kilo normal ama 34 haftada o kiloda olan bebek 38 haftada 4500 olur