Arkadaşlar 34+4 oldum bugün doktor kontrolüm vardı. Ve bebeğin kilosu 3200 kg cıktı biz şok olduk tekrar ölçtü aynı. Böyle giderse doğuma kadar 5 kiloyu bulacak haftada 400gram almıs gebelik şekeri yok toplam 10 kilo aldım ben de cok kilolu değilim. Doktor testler yaptı sağlık sıkıntısı yok iri bir bebek yapısı dedi diyet verdi. Normal doğum yapamayabilirsin dedi sezeryan cok korkuyorum normal doğum İcin napabilirim aynı durumu yaşayan var mı uzun oldu kusura bakmayın