Ezgi05 12 haftalıkken kız denilmişti geçen hafta 15 haftalıkken özelde erkek denmesine rağmen kendi doktorum olmadığı için inanmamıştım bugün ultrason da öyle bir gösterdi ki cinsiyetini artık değişme ihtimali kalmadı 😄😄 gönlüm de kız vardı ama kaderim de oğluşum varmış hayırlısıyla gelsin 😄❤️ https://imgyukle.com/i/RHB4Pb
Dilankenger Ezgi05 anne olunca pipisine bile aşık oluyoruz 😂 yalnız bu poz çok iyi . bunu saklayın büyüyünce hep birlikte gülersiniz 😂
Sehertolga Hayırlı olsun canım bende sorucam ama şehir Hastanesi'nde hangi doktoru önerirsiniz bide 12 haftalıkken cinsiyet söylüyorlar mi devlette
Ezgi05 Sehertolga ben şuana kadar tek doktora gittim memnunum zaten çok soru soran bir insan değilim gelişimi nasıl kalp atışı normal mi dışında soru sormuyorum pek 12 haftalıkken cinsiyet sormuştum fazlalık göremiyorum demiştim bugün gösterdi fazlalığını😄
Harvicell Ezgi05 pelin_87 https://imgyukle.com/i/ROk2ph birde buna bakar mısınız doktor erkek dedi ama ilk başlarda zorlandık kıza da benziyor felan dedi kafam karıştı 😂
Sehertolga Ezgi05 teşekkür edrim canım bende oraya gitmeyi düşünüyorum da araştırma yapıyordum nasıl diye 😊
Ezgi05 Sehertolga mesafe olarak bana uzak ama hastane olarak çok iyi bir gece yatmak zorunda kaldım odaları en fazla 2 kişilik ve refakatçi kalabiliyor sancı odaları tek kişilik çok temiz ve benim için en önemlisi hastane havası yok o hastane havası beni çok ürkütür bunaltırdı ama burası çok ferah ve geniş
Cakmakdilek Ezgi05 seval atabey başhekimlik takiplimiydiniz ve doğum süreci nasıl ilerliyor doktor mu yoksa ebeler mi oluyor
Ezgi05 pelin_87 Rabbim kimsenin kucağını boş boş bırakmasın hamile olanlara da sağ salim doğumlar nasip etsin 🙏🏻
Ezgi05 Dilankenger sanırım çok haklısınız kız istememe rağmen fotoğrafa bakıp bakıp mutlu oluyorum annelik çok farklı 😄
Arzuarzu Oy maşallah, sağlıkla gelsin paşa😇 bende 14+4 de gittim aynı böyleydi pozisyonu doktorum çıkıntı yok kız olabilir dedi ama emin konuşmadı daha organı küçük olabilirmiş vs vs dedi bir ay sonra tekrar gidicem🙄
Ezgi05 Arzuarzu valla doktorumda pozisyonu uygun değil kalkabilirsin dedi hop bizimki bacakları havaya dikti 😄 bence erkek olsaydı bu pozisyonda gösterirdi sizinki de kız olma ihtimali yüksek 😄 sağ salim alalım evlatlarımızı da
Ezgi05 Arzuarzu valla doktorumda pozisyonu uygun değil kalkabilirsin dedi hop bizimki bacakları havaya dikti 😄 bence erkek olsaydı bu pozisyonda gösterirdi sizinki de kız olma ihtimali yüksek 😄 sağ salim alalım evlatlarımızı da
Ezgi05 spiker_anne yaa utanmazlara bak nasıl da açıveriyorlar bacaklarını 😄 onlar Bi doğsun da o bacakları ısırınca görürler😄😄❤️
Adel001 Ezgi05 ayy yesinler seni. Kardeş o nasıl durma şekli😂😂😂 ben ultrasondan oek anlamam ama o iki uzun olanı ayak galiba onların arasındakı nokta gibide pipisi mi? Yaa yerim seni çok güldüm. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Ezgi05 Dilankenger gerçekten öyle o gün içimde kayma gibi hareket hissettim oturdum ağladım kim bizi minicik hareketiyle mutluluktan ağlatabilir ki😊❤️