Eylulvebebegi Fatmaahuseyin bebek daha çok küçük annesi. Her hareketini hissedemiyoruz o haftalarda ve düzensiz oluyor. 30. Haftadan sonra dikkatli olmalıymışız. Benim 28. Haftaya kadar öyleydi. Şimdi 35. Haftadayız çok şükür elini dirseğini ayağını poposunu neresini oynatsa hissediyorum 😍 sizinde öyle olacak hiç stres yapmayın
spiker_anne nuraysenur 20+4 hamileyim bende bazen yokmuş gibi hissediyorum sonra birden tekmeliyor ben burdayım diyor birazcık sabret hareketleri tam belirginleşsin rahatlicak bu duygular❤👼
Haticenurum123 nuraysenur cnm 2. trimester zaten rahat geciyor gebe gibi hissetmiyorsun takma kafaya o oynuyordur sen hissedemiyorsun suan sadece
Yenianneadayi2208 Kizkalesi kız karnıma neden dokunmıyım okşamıyım ne gibi bir zarar verebilir ki dokunma.Bastırıp zarar verecek kdr da bilinçsiz , kart cahil değilim 😁 sadece dokunarak hissedebilmek istedim, içimde bir boşluk hissine kapılınca 🙄
Kizkalesi Yenianneadayi2208 okşama demedim bastırma demek istemedim tatlım. estağfurullah yanlış anladın olabilir insan bilmeyebilir benden söylemesi sadece 😊
Faray nuraysenur canımcım 2. trimester böyle birşey zaten, hemen olumsuz düşünme bu rahat geçecek 3 ayın keyfini çıkart ❣️❣️❣️
nuraysenur Kızlar hepinize teşekkür ederim doktora gittim gayet iyiymiş Allaha şükür ❤️❤️ Hemde bir erkekmiş ❤️❤️ İçimi çok rahatlattınız .