[silindi] ay cok tesekr ederm sizin gbi guzel.kalpli insanlarla buralarda destek olmak ck guzel allh razi olsn daha dgum yapmadim doktrda dyor dun saka maka 10 gun gecti dyr bana😊ilaclarmi biraktm uc gun oldu ama bu seferde dogumum durdurldu ya 40 haftalara gelipte dgum baslamazsa dye aklima glyr 😯😯