ayseogndr benimde defalarca kesin erkek yok kız yok erkek gibi faklı yorumdan sonra en son kız dendi 14+3 de bacak arası boştu🥰 umarım bi kaç hafta gene erkek demez😅 çünki tam erkek diyorum alışıyorum kız denince bi üzüntü oluyo🤦🏻♀️Kız kesin diyolar odaklanıyorum erkek diyolar yine üzülüyorum..cinsiyet ayırmıyoruz ben de eşim de ama insan 2 günlük bile olsa o moda giriyo değişince sanki karnıma başka bebek koyuyorlar garip oluyorum😣