dilekkrtp hiç korkma kuzum benim adet kanaması gibi kanamalarım oldu o haftalarda çok şükür Cuma 38 hafta olacak ve 12. Haftaya kadar düşük tehlikem vardı 2 hafta boyunca ara ara O tarz kanamalarım hep oldu. Uzan dinlen bugün, yarın hemen doktora gidersin ve ayrıca bu haftalarda yerleşme kanamaları da oluyor ve benden tavsiye doktorunu değiştir, sana böyle bir şeyi telefonda bu şekilde söylememeli veee hatta onu dinleme bir acile git düşük önleyici iğne yapsınlar sana varsa böyle bir tehliken