Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim az önce lavaboya gittim kahverengi leke ve mercimek tanesi kadar bi kan pıhtısı vardı doktorumu aradım düşük tehdidi olabilir dedi bunun için herhangi bi şey yapamam uzanın ve dinlenin ve aşırı kanama olmadıkça başka hastaneye gidip ilaç veya iğne falan yaptırmayın dedi içim hiç rahat değil sanırım bebeğimi kaybediyorum 😓