Bernadmrk Haftadayız bizde Yağıza karar verdik çok tatlı Bi isim bence 😊 Bizde ikinci isme karar veremiyoruz bu isim konusu çok zor insan en değerli varlığına hiç bir ismi yakıştıramıyor 💙💙