SevdaTrkl Soyadımız Türkeli. Eşim Ata istiyor. Ata Türkeli. Bende Kaan istiyorum. Ama Yağız ve Yiğit de hoşuma gidiyor. Çok kararsızım. Aslında daha bir çok isim var kafamda 😂😂🙈🙈
zcolak SevdaTrkl ben olsam Ata isminden başla bir ismi düşünmezdim. Evlenmeden önce hayalimdi soyismi Türk ile başlayan biri ile evlenmek 😂 Sırf oğlum olursa adını Ata koyabilmek için. Nasip tabi olmadı 😂😂
Sunshine1 SevdaTrkl bana da çok sade geliyor ata ama tutturdu güçlü isim istiyorum diye. Yağız olmaz yiğenimiz yağız. Demir var ben ona ısınamıyorum ata çok sade geliyor bakalım ne olacak anlaşamadık. Ben Atlas yada rüzgar istedim istemiyor 🙃
SevdaTrkl Sunshine1 Aynen ikiside güzel bizde Rüzgar düşünmüştük ama eşimin ortağının çocuğunun adı😂 başkasının adı olunca ben bir soğuyorum çevremde kimsede olmasın istiyorum😀😀